معرفی کتاب

کتاب آرتمیس؛ رویایی به وسعت دریا، روایتی افسانه ای از زندگی نخستین بانوی دریانورد است. نویسندهٔ این کتاب بهار برادران است 

افسانه ها هرگز نمی میرند. همواره صدایمان می زنند. کافی است دعوت شان را پاسخ دهیم تا بخشی از وجودمان شوند. حقیقت شوند. قهرمان بسازند و در تاریخ ماندگار شوند.‬ آرتمیس نشان از ارزش و جایگاه دختران دارد و این ارزش را در قالب حقیقتی افسانه ای به گوش خواننده می رساند.آرتمیس نیز حقیقتی بود افسانه ای. از دل افسانه متولد شد تا در دل تاریخ ماندگار شود. او ایستاد تا چون رویاهایش بزرگ شود. جنگید تا نامش در کنار خشایارشا، پادشاه بزرگ ایران، جاودان شود.‬ تاریخ از حقایق گذشته پرده برمی دارد. تلاش می کند زندگی واقعی اجدادمان را نشان دهد. صادقانه شکست ها را تصویر می کند و با افتخار دستاوردها را به رخ می کشد. اما ادبیات از جنس دیگری است. ادبیات خلق می شود تا جهانی متفاوت را به تصویر بکشد. 

آرتمیس

کتاب حاضر روایتی افسانه ای از زندگی نخستین بانوی دریانورد است. این اثر با شخصیت های تاریخی زیادی همراه است و آرتمیس قهرمان اصلی داستان، شخصیتی افسانه ای است که برای محقق ساختن آرزوهایش، به دربار هخامنشی وارد می شود. مخاطب اصلی کتاب پیش رو دخترها هستند است و این داستان پیام های زیادی را برایشان به همراه دارد، از جمله: پذیرش شکست، شجاعت، روبرو شدن با موانع بسیار و جا نزدن، داشتن انتخاب  های سخت ولی در عین حال درست و… . آرتمیس نشان از ارزش و جایگاه دختران دارد و این ارزش را در قالب حقیقتی افسانه ای به گوش خواننده می رساند.

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب آرتمیس ، رویایی به وسعت دریا
› نویسنده: بهار برادران
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: ۵۳۹
› حجم فایل: ۵۰/۸۱ مگابایت

لینک دانلود : دانلود کتاب آرتمیس جلد یک بخش یک

لینک دانلود : دانلود کتاب آرتمیس جلد یک بخش دو
عنوان: کتاب ارتمیس ، روئایی به وسعت دریا
توضیحات: نویسنده : بهار برادران