کتاب های جاودان ، Everlasting Books

وبلاگ معرفی و دانلود کتاب های عنوان شده در پیج اینستاگرام کتاب های جاودان ، e.books.ku@

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۲۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

کتاب محدودیت صفر ، اثر جو ویتالی

معرفی کتاب

کتاب محدودیت صفر، یا بدون محدودیت به معرفی روش اسرارآمیز بومیان هاوایی یعنی « هواوپونوپونو » می پردازد. کتاب محدودیت صفر توسط دکتر جو ویتالی یا به شکل صحیح تر وایتلی (Joe Vitale)، نویسنده­‌ی کتاب پرفروش عامل جذب، نوشته شده است. جو ویتالی در کتاب محدودیت صفر، داستان آشنایی خود با روانشناس مرموزی به نام ایهالیاکالا هیولن را بازگو می‌کند. این روانشناس توانسته تمام تبهکاران روانی بستری در یکی از بیمارستان‌های هاوایی را شفا دهد.

هر شخصی از نسل بشر هزاران سال است که عینکی بر چشم دارد که دنیا را دقیقا فقط از پشت آن دیده و یا می بیند. تمامی مذاهب، فلسفه ها، درمانها، نویسنده ها، سخنرانان، اساتید دنیا را از طریق چهارچوب ذهنی خاصی درک می نمایند...

 

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب محدودیت صفر
› نویسند: جو ویتالی
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: ۴۱۴
› حجم فایل: ۱۶/۹۱ مگابایت

› مترجم: زهرا حسنی

لینک دانلود : دانلود کتاب با لینک مستقیم
عنوان: کتاب محدودیت صفر
توضیحات: اثر جو ویتالی

موافقین ۱ مخالفین ۰

کتاب مجموعه اشعار فروغ

معرفی کتاب

فروغ فرخزاد شاعر نام آشنای دوران معاصر، در سال 1313 در محله ی امیریه تهران متولد شد. فروغ در مدت عمر کوتاه خود، پنج دفتر شعر را منتشر کرد: اسیر ، دیوار ، عصیان ، تولدی دیگر و ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد.

شعر فروغ علاوه بر ایران، در سرزمین های پارسی زبان مثل تاجیکستان نیز بسیار محبوبیت داشت و امروزه اشعار او به چندین زبان در دنیا منتشر شده است. فروغ در شانزده سالگی با پرویز شاپور ازدواج کرد و پسری به نام کامیار حاصل ازدواج آن ها بود. آنها اگرچه عاشق همدیگر بودند لیک چهار سال بعد در سال 1334 از هم جدا شدند.

بعدها فروغ به سمت سینما کشیده می شود و در این راه با ابراهیم گلستان، فیلمساز ایرانی آشنا می شود و با همکاری هم چند اثر سینمایی از خود به یادگار می گذارند. در این میان مجموعه اشعار او به نام تولدی دیگر و سپس : ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد، از فروغ منتشر شد و بسیار مورد ستایش قرار گرفت و فروغ را بیش از پیش محبوب کرد.

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب مجموعه اشعار فروغ
› نویسند: فروغ فرخزاد
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: 351
› حجم فایل: 5/04 مگابایت

لینک دانلود : دانلود کتاب با لینک مستقیم

کتاب مجموعه اشعار فروغ

اثر فروغ فرخزاد

موافقین ۱ مخالفین ۰

کتاب در آغوش خود مردن و شنل سرمه ای

معرفی کتاب

رویا وهمی دو داستان «سه قطره خون» و «زنده به گور» اثر «صادق هدایت» را در کتاب در آغوش خود مردن شنل سورمه‌ای مورد تاویل واقع گرایانه قرار داده و تحلیلی متفاوت ارائه می‌کند.

در بخشی از کتاب در آغوش خود مردن شنل سورمه‌ای می‌خوانیم:

- از چشم هایم اشک می‌ریزد، 1- پلکی که احساساتی است و زود به گریه می‌افتد، پلک خواب است. 
- لحظاتی قبل از شروع داستان، به خوابی پر سکوت فرو رفته است و از گوارایی آن، اشکش در آمده است. 
- پس از بیدار شدن از خواب، معمولا بر اثر فشار بر سر،حلقه‌ای اشک، کره چشم را می‌پوشاند.

- دهانم بدمزه است، 
- دهان «خواب» تلخ است و دهان «بیدار» خشک. 

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب در آغوش خود مردن و شنل سرمه ای
› نویسند: صادق هدایت
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: 353
› حجم فایل: 1/59 مگابایت

لینک دانلود : دانلود کتاب با لینک مستقیم
عنوان: کتاب در آغوش خود مردن
توضیحات: اثر صادق هدایت

موافقین ۱ مخالفین ۰

کتاب بوف کور

معرفی کتاب

همان‌طور که احتمالا می‌دانید بوف کور مشهورترین اثر صادق هدایت، نویسنده، مترجم و روشنفکر ایرانی است که به زبان‌های مختلفی نیز ترجمه شده است. صادق هدایت بوف کور را در سال ۱۳۱۵ هنگامی که به هندوستان سفر کرد، نوشتبوف کور یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های ایرانی است که شما با خواندن آن با حجم عظیمی از نمادها و جریانات فکری آشنا می‌شوید. صادق هدایت سال ۱۲۸۱ در تهران به دنیا آمد و سال ۱۳۳۰ در پاریس خودکشی کرد.

از بوف کور به عنوان یکی از بهترین رمان‌های قرن بیستم یاد می‌شود. اثری که هم به سبک کارهای ادگار آلن پو خیالی و ترسناک است و هم تحت تاثیر هزار و یک شب قرار دارد و علاوه بر این، نیم نگاهی هم به مسائل فلسفی و هستی‌شناسانه دارد. رمان بوف کور اگرچه به فرانسوی و انگلیسی هم ترجمه شده، متاسفانه هم‌چنان آن طور که باید مورد توجه مخاطبان دنیای غرب قرار نگرفته است. هدایت از پیروان جدی ژان پل سارتر بود. به همین دلیل می‌توان تایید کرد که بوف کور به نوعی با الهام از تهوع سارتر نوشته شده است. در هر دو رمان، با راوی‌ای طرف هستیم که در دنیایی سرگیجه‌آور، خیالی و پرتکرار به سر می‌برد و زاویه دید داستان به صورت پیوسته تغییر می‌کند.

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب بوف کور
› نویسند: صادق هدایت
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: 99
› حجم فایل: 798 کیلوبایت

لینک دانلود : دانلود کتاب با لینک مستقیم
عنوان: کتاب بوف کور
توضیحات: اثر صادق هدایت

موافقین ۱ مخالفین ۰

کتاب قدرت ، اثر راندا برن

درباره کتاب قدرت

کتاب «قدرت» The Power نوشته‌ی «راندا برن» در سال 2010 منتشر شد. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی و خودیاری قرار دارد و درباره‌ی انرژی و قدرت بی‌مانند درون انسان صحبت می‌کند. این اثر درباره‌ی تأثیر انرژی مثبت، نیروی عشق و خودباوری سخن می‌گوید و نویسنده معتقد است می‌توان هر ناممکنی را با استفاده از قدرت درون ممکن ساخت. «راندا برن»، در این اثر علاوه‌بر بیان احساسات و تجربیات شخصی‌اش از گفته‌های نویسندگان، ادیبان و دانشمندان مهم تاریخ بشر نیز استفاده کرده است. او نشان می‌دهد افراد موفق، همگی با بهره‌برداری از این قدرت توانسته‌اند پله‌های موفقیت را طی کنند.

راندا برن (به انگلیسی: Rhonda Byrne) (زاده ۱۹۴۵) نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی است. برن بیشتر برای نگارش سری کتاب‌های راز شناخته می‌شود.
وی در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ نفر تأثیرگذار در دنیا معرفی شد.
در ادامه وی کتاب قدرت، جادو و قهرمان را نیز به نگارش درآورد.
کتاب راز او در سال ۲۰۰۷ در بیش از ۱۹ میلیون نسخه به ۴۰ زبان دنیا ترجمه شد و همچنین در بیش از ۲ میلیون دی‌وی‌دی به فروش رسید. کتاب راز و فیلم راز روی هم بیش از ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون دلار فروش کرده‌اند.

مشخصات کتاب :

› عنوان: کتاب قدرت
› نویسند: راندا برن
› زبان: فارسی
› فرمت فایل: PDF
› تعداد صفحات: 255
› حجم فایل: 8/28 مگابایت

› مترجم: مهدى قراچه داغى

لینک دانلود : دانلود کتاب با لینک مستقیم
عنوان: کتاب قدرت اثر
توضیحات: نوشته راندا برن

موافقین ۱ مخالفین ۰